تبلیغات
كمیابترین نرم افزارهای گرافیك كامپیوتری - آموزش 3ds Max 2009
 
كمیابترین نرم افزارهای گرافیك كامپیوتری
خرید كمیابترین نرم افزارهای كامپیوتری با کمترین هزینه و با بهترین کیفیت
صفحه نخست            تماس با مدیر            پست الکترونیک           RSS            ATOM
درباره وبلاگ


این وبلاگ به بررسی و معرفی نرم افزارهای روز دنیا میپردازد. در اینجا سعی شده تمامی نرم افزارهای كمیاب بازار ایران با قیمت بسیار مناسب به شما علاقمندان و هموطنان عزیز تحویل گردد. شما برای مقایسه میتوانید قیمتهای ما را با قیمتهای دیگر سایتها مقایسه نمائید.
تمامی محصولات ما با كیفیت بسیار مناسب تهیه و تحویل داده میشود.
شماره تلفن های تماس با ما :
برای خرید محصولات میتوانید از فهرست طبقه بندی موضوعی و گزینه خرید محصولات استفاده نمائید.

قیمتهای استثنایی در Bjsoft.mihanblog .com



(( لطفا با نظر دادن در مورد مطالب وبگاه ما را در بهتر كردن این محیط یاری فرمائید ))


مدیر وبلاگ : اكبر رنجبران
نظرسنجی
لطفا موارد مورد علاقه خود را جهت بروز رسانی مطالب وبلاگ بیان نمائید








آموزش 3ds Max 2009

با آموزش آقای
Steve Nelle


Bjsoft.co.cc

آموزش نرم افزار تری دی مكس 2009 درقالب یك دی وی دی و در نه فصل توسط شركت لیندا تهیه گردیده است كه شرح فصول مختلف آموزشی موجود در ادامه مطلب میباشد.

توضیحات بیشتر و قیمت  در ادامه مطلب

Bjsoft.co.cc

همانطور كه میدانید شركت لیندا با داشتن مدرسین برتر در زمینه آموزش برنامه های مختلف كامپیوتری جزء برترین شركتهای آموزش نرم افزارهای مختلف در جهان میباشد.
این مجموعه آموزش توسط شركت لیندا و با كیفیت بسیار مناسب آماده گردیده و برای آموزش آن از یكی از استادان به نام دنیای انیمیشن سازی به نام آقای استیو نل استفاده گردیده است.




قیمت این مجموعه با كیفیت استثنایی در یک DVD  به صورت کامل مبلغ 2500 تومان می باشد

برای اطلاع از نحوه خرید محصول به   اینجا   مراجعه فرمائید



در زیر لیست فصول مختلف این مجموعه آموزش و مدت زمان هر بخش آورده شده است كه از آن میتوانید برای راحتی بررسی استفاده نمائید.


bjsoft.co.cc


فهرست محتویات این DVD


Instructor: Steve Nelle
Training Duration: 8.5 – 90 videos



Introduction
Welcome
Using the example files

1. Getting Started
Understanding the production process
The importance of traditional art concepts and principles
Using reference materials
Understanding 3D space
Improving your workflow
Getting help

2. Interface Essentials
Understanding the interface
Working in the viewports
Changing the measurement system
Using snaps
Using grids
Customizing the interface
Right-click features

3. Working with Files
Starting a new project
Importing and opening files
Saving and exporting files
Holding and Fetching
Summary info and object properties

4. Working with Objects
Selection techniques
Naming objects
Reading the Transform Gizmo
Moving objects
Rotating objects
Scaling objects
Understanding coordinate systems
Introducing pivot points
Working in Pivot mode
Hiding and freezing objects
Cloning objects
Grouping objects

5. Creating Off-the-Shelf Geometry
Creating standard primitive objects
Creating extended primitive objects
Creating shapes
Creating compound objects
Creating architectural objects pt. 1: Walls
Creating architectural objects pt. 2: Doors and Windows
Creating architectural objects pt. 3: Railings
Creating architectural objects pt. 4: Stairs
Creating architectural objects pt. 5: Foliage
Project: Creating a video camera

6. Specific Modeling Techniques
Extruding objects
Lathing objects
Changing the lathe axis
Lofting objects
Common lofting errors
Loft deformations
The Boolean command
The Pro Boolean command
Box modeling
Building a plane with box modeling
Paint deformations
Patch modeling
NURBS modeling
The NURBS Fillet command
Surface normals

7.Project:Constructing a Room Using Multiple Modeling Techniques
Building a floor and walls
Building a table with legs
Building a lamp with a shade
Building a door
Building a doorknob
Building curtains
Adding plants

8. Working at the Sub-Object Level
Sub-object types
Sub-object selection
Converting vs. using a modifier
Sub-object transformations
2D sub-object modeling commands
3D sub-object modeling commands
Ignore Backfacing
Soft Selection
Project: Building a low polygon flying saucer

9. Working with Modifiers
What is the modifier stack?
Important things to know
Copying and pasting modifiers
Understanding the importance of modifier order
Applying modifiers in the middle of the stack
Collapsing the stack…how and why
Using the Displace Modifier
The Flex modifier
The Morpher modifier
The Noise modifier
The Slice modifier
The Symmetry modifier
Using the Symmetry modifier for character modeling
The TurboSmooth modifier
The Hair and Fur modifier
Applying modifiers at the sub-object level

Conclusion
Goodbye


Bjsoft.co.cc





نوع مطلب : انیمیشن، 
برچسب ها : آموزش 3ds Max 2009، آموزش آخرین نسخه 3ds Max، 3ds Max 2009، آموزش تری دی مكس 9، آموزش تری دی مكس، آموزش 3ds Max 2009 با Steve Nelle، آموزش 3ds Max 2009 شركت لیندا،
لینک های مرتبط : قدرتمند ترین نرم افزار طراحی سه بعدی و متحرک سازی 3Ds MAX 2009، سایت شركت سازنده،

یکشنبه 2 فروردین 1388
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر



آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :